تبلیغات لوکس بلاگ
تبلیغات لوکس بلاگ
 
نوع دومین (پسوند) قیمیت برای یک سال
.com / .net / .org /.info /.bz

49 هزار تومان

.ir

12 هزار تومان

برای درخواست ثبت دامنه فرم زیر را پر نمایید

با توجه به درخواست بالای کاربران محترم برای سفارش مطمئن و راحت دامنه و تبدیل نام وبلاگ به وب سایت تیم لوکس بلاگ اقدام به ثبت دامنه برای همگی شما عزیزان میکند.بدین صورت شما میتوانید با اطمینان کامل برای ثبت دامنه شخصی خود اقدام فرمایید.

توسط ثبت دامنه به راحتی میتوانید ماهیت وبلاگ خود را به وب سایت تبدیل نمایید.به این صورت شما دارای یک ادرس شخصی خواهید بود که به خاطر سپردن ان توسط افراد راحت تر و زیبا تر است.با ثبت دامنه از طریق لوکس بلاگ میتوانید هر وبلاگی را به دامنه خود متصل نمایید.تمام کارهای اتصال و تنظیمات به صورت رایگان انجام خواهد شد پس شما نیازی به دارا بودن دانش فنی برای این کار نیستید.با ثبت دامنه آدرس وبلاگ شما به ادرسی مثل:www.shoma.com و یا www.shoma.ir تغییر خواهد یافت و وبلاگ شما هم زمان با دو ادرس www.shoma.loxblog.com و www.shoma.com فعال خواهد بود و ادرس قدیم شما از بین نخواهد رفت.از مزایای ثبت دامنه میتوان به راحتی در به خاطر سپردن.مالکیت کامل وب سایت.کلاس بالا.ثبت بهتر در موتور های جستجو و ... است.

شما میتوانید پس از انتخاب نام دامنه مورد نظر خود و اطمینان از آزاد بودن آن از طریق سامانه زیر و واریز هزینه دامنه خود را ثبت نمایید.

 

 

لوکس بلاگ

لوکس بلاگ یک سرویس ایجاد وبلاگ رایگان است که توسط آن میتوانید مطالب و نوشته های خود را در دنیای اینترنت منتشر کنید
لوکس بلاگ از تمامی کد های قالب لوکس بلاگ : بلاگفا : رز بلاگ و غیره کاملا پشتیبانی میکند
دامنه های فعال لوکس بلاگ به شرح زیر است:
LoxBlog.Com & LXB.ir & LoxBlog.iR & GLXweb.ir & LoxTarin.Com & PMCblog.Com
اطلاعات تماس

info@loxblog.com

09136001700

دسترسی به